torstaina, maaliskuuta 01, 2007

Sorry that I haven't updated my blog for a long time


It has been a long time since I wrote here. Year 2006 was so long and hard than I'm happy that it is behind me. Ari got sick on August the 5th and had to be in the hospital for three months. As he got home on July the illness he had renewed and he went to the hospital for yet three months. So this meant that I couldn't be at our cottage and I had to be in town all summer with kitties. The stress made my condition worse and I wasn't able to stitch at all, couldn't make Finmollies either. The only thing was knitting. So I did that and now I have socks and new ideas for interials too. I mean to try them out during this spring. My "old" friends and new onces too, have been so kind and loving to me. This has made my life much easier.





On niin pitkä aika siitä kun kirjoitin tänne. Vuosi 2006 oli minulle hyvin pitkä ja vaikea, joten olen onnellinen nyt kun se on ohi.
Ari sairastui huhtikuun 5. ja hänen oli oltava sairaalassa kolme kuukautta. Henäkuussa sairaus uusiutui ja hänen piti olla vielä toiset kolme kuukautta. Tämä merkitsi sitten sitä, että en voinut viettää kesää mökillä vaan piti asua kaupungissa kissojen kanssa.
Stressi teki oma fibroni huonommaksi ja kätenikin huononivat niin etten voinut pistellä tai tehdä helmitöitäni. Ainoa, joka jäi jäljelle oli neulominen. Joten sitä sitten tein. Nyt minulla on sitten jo sukkiakin runsaammin. Lisäksi minulla on uusia sisustus ideoita, joita aion kokeilla Tämän kevään aikana.
Minun "vanhat" ystäväni ja uudet myös ovat auttaneet minua ja olleet tukenani. He ovat olleet todella huomaavaisia ja rakastavia. Tämä on tehnyt elämäni paljon helpommaksi.

Welho, Nössö and Reetu having a nap.

Ei kommentteja: