perjantaina, huhtikuuta 13, 2007

Keskiviikkona postejooni toi!/ On Wednesday Mailman brought to me

Our mailperson brought me these lovely addi bears. I really love them. Thank you zeska for sending them to me. This photp has been taken with the card that came in the package as their background.

Keskiviikkona posteljooni toi minulle paketin, jonka sisältä purkaitui nalleperhe. Aivan ihania Addin puikkonalleja. Kiitos zeska, kun lähetit ne minulle. Tämän kuvan taustana on Nallepaketissa ollut ihana kortti.

Ari my dear hubby bought this Novita Bambu from Vapaa Valinta. I have one that he bought earlier and now I can knitt socks from them for summer.


Ari minun rakas mieheni toi minulle tämän Novita Bambun Vapaa Valinnasta. Minulla oli jo ennestään yksi kerä joten nyt voin neuloa näistä vaikka sukat kesäksi.

Ei kommentteja: