tiistaina, toukokuuta 08, 2007

I went to the shop that had moved/menin kauppaan, joka oli muuttanut

We went to visit our summer house yesterday. As we passed a shop of the same market chain HongKong that had moved when we were shopping on Saturday, we stopped there and went shopping.
I got some glue for our cabinet. Welho has been dropping a part of it three times. That happens mostly at night. I also bought some nylon yarn to tone up my bamboo windchime.

Eilen lähdimme käymään mökillä. Samalla ajoimme HongKongin ohi. Siis juuri sen kauppaketjun myymälän, joka oli muuttanut pois Länsikeskuksesta. Pysähdyimme siinä ja menimme ostoksille. Ostin liimaa vitriinin koristelistan kiinnitykseen. Welholla on tapana pudottaa se aina välillä ja tietysti yöllä. Ostin myös hieman nylonlankaa bambuisen tuulikelloni korjaukseen.

I found also ziplock bags from Eskimo. There are two size's . Here is the larger one. I put in it the project I'm working on at the moment. Löysin myös Eskimon Zip-vetoketjullisia säilytyspusseja. Niitä on kahta kokoa isompaan olen tässä laittanut tämän hetkisen neulonta projektini lankoja, jotta voin helposti ottaa ne mukaan jos lähden ulos tai kylään.

This is the smaller size. In it I did put my accessories that I need when knitting out of my home. So it's easy to grab them and put then in my rollators basket and I'm off.
Tämä on pienempi koko, jossa säilytän tarvikkeita. Näin voi lähtiessäni otta vain nämä pussukat rollaattorin koriin ja minulla on työ sekä tarvikkeet korissa ja ei tarvitse pelätä, että ne putoaa.

Ei kommentteja: